lördag 24 mars 2007

i'm getting closer than i ever thought i might and i can't fight this feeling anymore.

jag är ett fetto och verkar så förbli, för inte går vågen neråt, nähärrå, den går upp! va fan! jag har ÖKAT 300 gram på två veckor, hur FAN är det möjligt när jag ännu har femton kilos övervikt? ska inte fettet rinna av mej i takt med dagarna? likt sanden i ett timglas? det är vad alla sa åt mej innan alla fall. "ät du gumman, UNNA DEJ, det försvinner ändå på ett kick när ungen är utkrystad". my ass.

1 kommentar:

Lisa sa...

Min syster har en kompis som tydligen kissade bort fem kilo (av de blott tio hon gått upp) första veckan efter förlossningen. Himla bra tänkte jag (som ska få barn i sommar), men det verkar ju kunna vara lite hursomhelst med det där. Det är säkert bäst att inte stressa, utan istället omfamna sin nya storlek.