torsdag 26 april 2007

i´ve spent my whole lifetime falling on a bruise and if I had the chance to do it all again i'd change everything

i flera månaders tid så har min kille nästan dagligen satt på en låt och varje gång så har jag ofelbart ba' guuu vad det här är bra, vad är det för nåt? svaret är alltid "dumjävel, det är ju lcd soundsystems låt new york i love you but you're bringing me down". aaaah svarar jag varje gång. den är vacker. den påminner mej om carter the unstoppable sexmachines fantastiska dänga "falling on a bruise". carter USM! det var fan inte igår.

1 kommentar:

Sten Berg sa...

Ah men shit vad länge sedan man såg den där skivomslaget.
Dom var så söta på något sätt. Befriande oballa.
Hade den där som T-shirt minns jag. Köpte den säkert på typ Hultsfred när man var i den åldern att man tyckte det var okej och lite cool att gå runt aspackad på ett festivalområde mitt på dagen.