söndag 15 februari 2009

What have I done to deserve this?

Jag hade så himla dålig hy i morse när jag vaknade. Bara så där. Typ sex utväxter som inte alls var där igår. Jag har annars en rätt exemplarisk hy, så jag klagar inte direkt, jag blev bara så paff. När jag var tonåring och säkert flera år efter också, kunde jag på riktigt sitta med kompisar som dragit nitlottar i hudlotteriet och gnälla över EN finne. Ibland påpekade de detta, att de minsann hade mer svarta porer och finnar än vanlig hud i fejjan och då svarade jag att "jo, men ni har så många så det syns liksom inte på er, allt är liksom köttigt på er, medans om JAG får en finne på min benvita hud så syns det så mycket mer, dvs det är mer synd om mej, kolla bara". Men GUD sån hemsk sak att häva ur sej. Ett under att ingen gav mej en örfil.

Inga kommentarer: