måndag 21 maj 2007

we used to be friends

det slog mej just. alla mina serier kommer ta sommar uppehåll efter den här veckan. iofs är six feet-boxen rätt saftig, men ändå. jag kommer sakna mina vänner, för det är ju det som de har blivit. vi får se, förmodligen kommer jag ha gjort slut med några framåt hösten när de behagar återvända. vissa laddar jag bara hem och ser "bara för att". som battlestar galactica, den är fan inte bra asså. men jag kollar ändå och fnissar varje gång de säger frack istället för fuck. den kommer nog ryka. jag funtar på ännu en buffy-runda också.

5 kommentarer:

karin sa...

man kan alltid ta ännu en buffyrunda, det finns alltid trevliga repliker och händelser att (åter)upptäcka...

Anonym sa...

"Sommar uppehåll", verkligen?

popmorsa. sa...

ida: jag tänkte på det där och ba JAG ORKAR INTE gå in på edit, ingen kommer märka. fan.

Alice sa...

men men men... var det sista grey's? jag var så säker på att det skulle komma mer. buhuu. mitt tips är att ladda hem alla topchef, topdesign, sheargenius och så förstås project runway och alla länders top model. de räddar mig. fast det kanske jag redan har sagt.

  sa...

Snackaruom, Battlestar Galactica är typ det bästa som hänt tv-världen!

Wonderfalls + Dead Like Me är tips om du gillar Veronica Mars och Buffy. Firefly såklart om du inte sett den (Joss Whedon-serie)!

När du sett klart Six Feet Under kan du ju kolla in b-versionen Brothers And Sisters som är ganska tramsig men lite bra ändå!