onsdag 4 juli 2007

ill communication

mobilkuken är snodd. den var orange och ful, men jag saknar den. fått ny, samma nummer, men har inte ett endaste nummer kvar. så om någon som läser det här känner att fan, hon borde ju ha mitt, så messa det vetja. jag älskade min telefonbok. hade samlat på mej vartenda viktigt nummer i klubb/media/musik-svängen. de kan vara hemskt bra att ha i mitt yrke. nu har jag min mamma, min syrra, min kille, robert brodén, ruben broman, carro setterwall och lina thomsgård. förträffliga nummer förvisso. men BUUUUHUUUUU.

7 kommentarer:

hanna sa...

Tur att du har Rubens nummer iallafall. Det kommer du långt med!

Anonym sa...

Hitta.se & Eniro.se är grejen Emelie, där hittar du många. Sen är det bara att sno nummer ur andras telefonböcker. Du är snart tillbaka på banan. Dags att börja synka din telefonbok med datorn.

A L V A S - P A P P A ! sa...

ett tråkigt tips så här när det är för sent. skaffa en mob som du uppdaterar kontakterna på mot datorn så tappar du inte ett enda nästa gång!

Schmarro sa...

Du kan få jakob hellmans nummer av mig om du vill. förstår att det är det du saknar allra mest. saknar dig massor här i utlandet. snart hemma. då jävlar. skanstullhänga ska vi gööö.

Anonym sa...

vissa mobiloperatörer har en tjänst som typ en gång i veckan/så ofta du vill synkar din telefon emot deras server. så du behöver inte ens plugga in telefonen i datorn.

Anonym sa...

vicken javel som snodde mobilen fran dig. jag smsar mitt nummer, vill ocksa vara med pa skanstullshang vid hemkomst.
sitter i detta nu och hor Queens of the Stone Age fran backstageomradet.
/Freja

Anonym sa...

herregud har folk jakob hellmans telefonnummer? Det är ju som en dröm!