fredag 6 juli 2007

mysballehitsen

spelas på trädgården ikväll mellan sju och tio. har som vanligt inte hunnit lägga vantarna på nåt nytt och kul i musikväg men alla är ju på roskilde ändå så skitsamma. jag är så jävla glad att jag inte är där. jag och min kille hade grava planer på att bege oss dit och bo på hotell i köpenhamn. hurra för att jag inte orkade! istället är min kille i malmö och har klubb imorronkväll och fröken jag får fyra timmar på trädgården, sen tar sverrir över. det blir ett glas vitt, några cigg och mysballehits. sen anticimexar jag mej och går hem och hänger med hanna. jag gillar upplägget. jag har till och med varit på hm och shoppat. jag brukar inte gilla att handla på hm för jag vill vara ensam om mina kläder, men jag var bara tvungen att köpa en grön trasa till ikväll. jag väntar mej se minst tre andra (yngre) brudar i exakt likadan. nya vogue handlar om ålder och plagg, vad man "kan" ha på sej i vilken ålder och så där. jag tror jag ska skriva en krönika om eländet myself.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ar i Roskan nu. och det ar fullstandigt undantagstillstand har sa jag tror faktiskt du gor jakligt ratt i att stanna hemma...
/g