onsdag 3 oktober 2007

elvis has left the building

nu bor jag här. och nu funkar länken!

27 kommentarer:

schmarro sa...

baby du har satt ett http:// för mycket så länken funkar inte.

smul sa...

du måste länka rätt om man ska kunna följa med :)

Anonym sa...

Länken funkar inte! Blev lite orolig....men jag hittade dock dit ändå. Thank God!

Anonym sa...

Saknar den här röda bloggen och de engelska rubrikerna. Du är bättre här!

Anonym sa...

jag gillar inte den nya. jag brukar läsa här, men typsnittet & färgerna gör att jag inte orkar läsa den nya.

Anonym sa...

inte jag heller. och veckorevyn??
tack för den här tiden och lycka till. det var kul att se bilderna på din unge. blev själv gravid under tiden, helt oväntat och hade sett fram emot att följa henne via din blog men nu blir det ju inte så. trist när allt blir kommersiellt.
ha det bra!

Anonym sa...

hej! jag har läst din röda och underhållande blogg ett bra tag nu. är ledsen, men jag måste hålla med dom andra. flytta tillbaks! din personlighet (eller bloggens snarare) flög ut genom fönstret. sorry.

Anonym sa...

är gräset grönare på.............???

Anonym sa...

Veckorevyn suger. Jag känner sorg.

Anonym sa...

Vad synd att du flyttat, den nya bloggen är mycket sämre. Trist!

Anonym sa...

ännu ett medhåll. tack för en urkul blogg så länge den varade, nya känns tyvärr urtrist.

Anonym sa...

Måste tyvärr hålla med de andra.Älskar din blogg trots att jag inte har barn eller kille men att fylla i frågerutor på VR känns sådär.Fattar faktiskt inte vad bloggen ska göra där,isf passar du väl bättre hos Metro? Cash är väl alltid king tyvärr.

Anonym sa...

KOM TILLBAKA

Anonym sa...

Ja kom tillbaka! Den röda bloggen var ju den bästa bloggen!

Anonym sa...

Först tänkte jag att du skulle växa i den andra bloggen, klart man är nervös i början osv. Men nu har jag tänkt om: du har ju säkert lite riktlinjer på vr om hur du ska blogga där. Därför: ha båda på en gång! Det borde väl funka? De båda bloggarna fyller väl olika behov? Vi älskar din blogg! Den här. Jag kommer att kolla den andra, bara för att det är du, men det är den här jag gillar. Och skriver du bara på vr kommer jag nog att tröttna.

Anonym sa...

Veckorevyn ?!

Anonym sa...

JA! Fortsätt här också!

Anonym sa...

eller ar det sa att VR forvbjuder dig genom ett avtal att inte blogga nagon annanstans?

popmorsa. sa...

hej! förlåt det korta svaret, har gastande unge; nä, vr förbjuder mej inte att blogga någon annanstans, men de vill ju ha besökare till sin sajt, det var därför jag blev kontaktad in the first place. om jag har två bloggar så skulle förmodligen de flesta läsa den fina röda. om ingen läser mej på vr-sajten så kommer jag få kicken därifrån. och det vill jag inte.

jag gillar att ni gillar den gamla hederliga rödvita bloggen. och jag gillar att ni gillar det jag skrivit det här året. det känns helt bisarrt! men också urkul. om ni fattar.

Anonym sa...

Jag går fortfarande in här vaje dag och väntar på ett nytt inlägg.

Anonym sa...

tråkigt att du också säljer dig. men hade inte den här bloggen isf passat bättre hos tex nöjesguiden? veckorevyn är ju för det första en ganska förklastlig tidning och för det andra tillhör väl inte dina bloggläsare deras målgrupp?

josefin sa...

meh, vad är det här?!

Anonym sa...

bläk, det här var min favvoblogg. du är så himlans rolig, men jag avskyr vr. tyvärr. och bloggen är inte lika rolig där!

Anonym sa...

Jag säger som de andra ovan mig. Det var mycket bättre förr. Vecko-revyn känns inte rätt. Tack för den är tiden! (hoppas att du kommer tillbaka snart)

Anonym sa...

bajs blääää......

Anonym sa...

Tidigare var din blogg bland det första jag kollade när jag satte mig vid datorn. Nu kan jag komma på mig med att inte läst den på flera dagar. Jag kan inte sätta fingret på vad det är men den nya bloggen funkar inte. Sorry.

Anonym sa...

kom tillbakaaaa