lördag 3 maj 2008

and now i know that i was wrong, cause i miss you

27 kommentarer:

Anonym sa...

JJAAAAAAAA!!!!!

Anonym sa...

Vad perfekt. Det är så sjukt när en låt varit med en så länge att man knappt vet om den är bra längre. Man vet bara att den är underbar.

Anonym sa...

vilken tur att man fortfarande hade kvar den röda under Favoriter då :)

Anonym sa...

Välkommen hem

Anonym sa...

Vilken överraskning en tidig söndagsmorgon! HURRA =)

ingeborg sa...

VILKEN JÄDRA FÖLSEPRESENT, ÄLSKLING!!

Anonym sa...

nu blev jag så glad! jag har tänkt läsa denna blogg så länge men det har inte blvit av men så den här veckan så började jag läsa den och har läst varje kväll. snart gått igenom hela. du verkar leva ett underbart liv! och skriver verkligen jätteroliga och intressanta saker. kul att du kom tillbaks!/maria

Anonym sa...

Hurra!

Anonym sa...

ÅH, har hoppats på detta. Det var här det var bra. Det är här du hör hemma. Tycker jag.

Anonym sa...

tack! och i rätt forum. ditt eget.

Anonym sa...

Jamen, hurra!

Anonym sa...

wo-hooo!
mer popmorsa!

Maliee sa...

Tjoho!!! Tack gode gud för att jag aldrig tog bort dig från google reader.

hanna sa...

WOHOOOO! Dagens bästa upptäckt :D
Welcome back!

Anonym sa...

jaaaaa :D vad kul att du är tillbaka,det är min favvoblogg!

Anonym sa...

Åh, gud så bra!!! Underbart! Tack.

Anonym sa...

Ja! Äntligen och välkommen tillbaka!

Anonym sa...

The Return of Popmorsa!

Anonym sa...

Du skriver alltid bra, men du skriver bäst på den röda.

Anonym sa...

Jamendetvarvälpåtiden!

Anonym sa...

Åhh... L Y C K A!
Jag har klickat in på Veckorevyn varje dag sen du slutade i hopp om nya inlägg.

Anonym sa...

jaaaaa, jippie!!!!
vilken chansning att gå in, och HURRA, du är tillbaka!
PHU. bra beslut.

Anonym sa...

Välkommen hem.

Anonym sa...

Tack och lov!

Anonym sa...

Kollade länken hos mats strandberg trots att jag misstänkte att det var samma gamla tom-på-nya-inläggblogg - men! Jag är glaaaad :-)./Ulrika

Anonym sa...

jeij :D

Anonym sa...

Kollade mina favoriter, och..hurra!