torsdag 30 november 2006

it's harder (now that it's over)

meh. under höstens fredagar har jag varit med i en eftersnacks-panel i en kanal som inte så många har tillgång till. där har jag och mats strandberg orerat fritt om talanglösa ungdomar och deras motsatser. mats har vid ett tillfälle utbrustit "herreguuuuuud man önskar att XXX farsa åtminstone kunde bli alkoholist eller nåt". han är egentligen hemskt snäll, men det är nåt som händer framför kameran. jag blir ett lamt får helt utan åsikter så fort den sätts på. fast en gång fick jag ur mej att "XXX har personlighet som ett vitt A4. ett A4 med dålig hy". varför sa munnen så? det är ju superelakt.

hur som helst, på fredag får vi inte plats i tablån! vi som skulle ha festblåsor på oss! och var fan är min avtackningsblomma?

Inga kommentarer: