torsdag 2 juli 2009

Yeah I got busted

Men dra mej i brallan, Jens Lekman har fått H1N1-viruset, aka svininfluensan. Sitter nu i tiodagarskarantän, berättar det själv på sin hemsida. Poor Jens. Alltså, det är ju ingen fara för hans liv vad jag förstår, men tio dar i ensamhet. Det är länge det.

Jens-kuriosa: En av de sämre intervjuer jag gjort ever har jag gjort med Jens Lekman. Mot slutet tittade han på mej som att jag hade lepra, jag var definitivt avpolletterad som praktidiot. Det var på Hultsfred, jag var lite packad och såg ut som Donatella Versace med platinahår och spray tan-hud. Bildbevis finns nånstans i inlägg i typ mars.

3 kommentarer:

Hawk and Weasel sa...

Åh, men vilka bra sånger han kommer att skriva om detta!

Jag kan också chesstexterna, vad trevligt, jag satt en gång när jag var tolv eller så pall still en hel dag med texthäftet i handen och plöjde. Sen dess minns jag nästan hela texten. Det var nog därför samhällskunskapen och svenska grammatikreglerna inte fick plats lite senare.

Anonym sa...

Han är ju bara för dryg den där snubben. Och juste att du liksom klandrar dig själv för att han tittade på dig som om du hade lepra. Tycker du att han hade rätt till det pga hur du såg ut eller vad var poängen med denna anekdot?

Popmorsan sa...

Alltså... jag var sjukt oproffsig och ställde enormt barnsliga frågor i stil med "Vad har du för favoritfärg", "har du nåt djur?". Totalt oinsatt i hans musik, tror han fortfarande var Rocky Dennis på den tiden. Jag ger mej själv 0 av fem möjliga.

Tråkigt den inte föll dej på läppen, men det är en av få Jens-relaterade personliga prylar jag har att ta upp. Så då blev det den. Poänglös eller icke.