fredag 30 oktober 2009

Det är så vi gör det här i Stockholm

I kväll ska jag på Café Opera. Eller "Caféet" som vi säger här i Stockholm. Eller, jag är fel person att fråga egentligen, jag och de mina hänger sällan där. Sist jag besökte stället fick jag en avhyvling av ett ex som sa nåt i stil med att "det var så kul att jag var där, så han fick se vad han INTE gick miste om för aldrig någonsin hade han slösat ett helt långt år och blivit så förnedrad av någon så obetydlig som jag" eller nåt liknande. Aah, it's all coming back to me now. Han vi kallade "Trosan" var där och jag tyckte han i smyg var lite het, det var han som var ihop med Gynning i somras. Och jag hade min Margiela-kavaj på mej, och se, det ska jag ha i kväll med.

Nu måste ska jag skölja ur min rödfärgning. Hej så länge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej gamla Popciclekompis!
Cigges special stavas med C. Jag måste vara besserwisser för jag kände tjejen som älskade att äta strips med kebabsås personligen. Hon hette Cecilia. Hennes efternamn började på G. Hon var från Västerås och gick på Ösby.

När jag skulle kolla in en av dina favoritlåtar med Tori Amos snubblade jag på den här och kan inte sluta lyssna:
http://www.youtube.com/watch?v=qMpOhwUTUwc

Värt att kolla!