torsdag 15 oktober 2009

I want candy

Apropå Linn som jag nämnde i förra inlägget (hon är utöver frilansande stylist och modeskribent, även modebloggare), så i lördags spelade jag ju på Gustafs trettioårsfecke och han är tillsammans med Elin Kling och MY GOD vad det var modebloggare där i lokalen. Glada, glittrande, härliga. Och alla var två meter långa i högklackat utom jag. Så sedan i söndags har jag börjat hålla ett öga på deras bloggar, jag läser ju typ bara Weird Science annars, aldrig brytt mej om modebloggar, och se på faaaan, nu är jag helt stressad över min garderob. Igen. Jag som precis börjat känna mej tillfreds efter hundra butiksräder. Måste. Sluta. Läsa. Dessa. Modebloggar. Blir urstressad.

4 kommentarer:

erica sa...

Hej!
Vilken fin blogg du har!
Jag är också en mamma, 24 år med två små pojkar.
Tycker det är så roligt att läsa bloggar av folk som du som inte har en typisk "standard" blogg=)
Jag bloggar mest om barnkläder, mitt egna favorit mode, god mat och snygg inredning.
En feelgood blogg helt enkelt! Utan massa vardagstråk....hehe

Hit kommer jag helt klart att återvända!
kram Erica

www.metrobloggen.se/richielife

den galna mamman sa...

hejsan första gången jag gör ett besök på din blogg, jag fastnade en bra stund för du skriver bra och din blogg är mycket fräsch och fin, hoppas du får en mycket fin dag och behöver du ett gapskratt är det bara att besöka min otroligt galna blogg haha ha det bäst mvh den galna mamman

Caroline Hainer sa...

Men gud, sluta för guds skull! SLuta läsa om snygga människor! Jag har slutat acceptera att de ens finns, jag förnekar dem bara. Alternativt åker till London och känner mig assnygg eftersom engelsmännen är så fula.

OSG sa...

Meh! Tror du att två meters amazonerna har musikkoll o kan svänga ihop en grym spellista på en kvart? Så klart inte! Heja popmorsa!

/a