fredag 9 oktober 2009

Emelie, you are more desired than 87% of all people.

"In total, you were reviewed for dating 53 times and 8 people expressed interest in you. You are more desirable than 87% of 50,188,985 people."

Jag har alltid avskytt matte, inte för att jag inte förstod, mer för att det var dödligt tråkigt. Okej, senare i graderna så fattade jag verkligen inte heller, men det var bara för att jag inte hade lyssnat på tre år och plötsligt insåg att jag var hopplöst efter.

Oavsett mina mattekunskaper... det ÄR något skevt med de två meningarna ovan va? Åtta av 53 svinkinkiga människor har valt mej i en sån där duell på Facebook. Åtta av femtiotre. Jag blir typ förbannad. Då hade ni ju kunnat skita i det allihopa, hörrni. Fyrtiofem pers ba "huh, nä tack" och tryckte på det andra offret i stället. What's wrong with you people?! Men alla fall, hur kan åtta av 53 bli att jag är mer attraktiv 87% av femtio million peeps?

*det här är viktigt för mej* *närå*

2 kommentarer:

Linn sa...

Hmm. Jag gillade ju matte, so I'll give it a try: Förmodligen för att du har ett högre snitt än 87% av people. Dvs. 8/53= 15% väljer dig. För 87% av folket väljer färre än 15% dem.

Schmarro sa...

ja exakt så, emla. *fattade man ju på en gång*

mvh

/en som fick NOLL på samma fråga.