söndag 25 oktober 2009

*hjälp*



Stina
Hej!! kollade du Tom Pettymannen

12:29Emelie
Alltså JAG ÄR SÅ RÄDD FÖR HONOM. *nightmare material* Han har ju lätt dödat någon och dansat sådär ovanför den livlösa kroppen.

12:30Stina
JAA
Han är helt väck
Han är allt man själv inte är
Hoppas man

12:31Emelie
undrar vad han har tagit? *can i have some please** *NOT**

12:32Stina
Han påstår att han inte tagit nåt

12:33Emelie
Han ba: jag fick FEELING bara.

12:33Stina
What are you on?
Han bara I´m clean man, high on life
UUh

12:33Emelie
Hahahaha jag HATAR high on life-personer. Så INTE min grej. Är mer av en dystopi-person myself.

12:33Stina
Ja om de börjar mima celine dion.

12:34Emelie
Oooh apropå det, såg inte Idol igår.
SÄG INGET!

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Hahahaha, jag älskar hur han tittar på sig själv på någon skärm bredvid kameran och ler lite i smyg för att han är så nöjd.

popmorsa. sa...

haha jag veeeet, jag DÖR. också att han i mitten tar fram bandaren och lägger den lite sexigt på ena axeln.

Lisa sa...

Hej, har inte vågat klicka på petty-mannens klipp än, men min pojkvän snubblade över den här när han youtube-surfade med vår tvååring förut:

http://www.youtube.com/watch?v=fZ9WiuJPnNA

Jag vill minnas att du är ett fan av originallåten (och kanske vill vara ambitiös och lära Hanna räkna på engelska redan, he..).

liten sa...

uuu som en blandning mellan bob i twin peaks och den scenen från "när lammen tystnar" där seriemördaren nästan har sytt klart sin människokostym och dansar i den.... blä