tisdag 5 juni 2007

hanna och... mamma!

18 kommentarer:

I sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
I sa...

Med supersnygg hårfärg! Båda två.

Anonym sa...

Åå vilken otroligt fin bild!

Anonym sa...

superfin! och hårfärgen är jättefin den med ja.

Anonym sa...

Ja, du är ju liksom SKITSNYGG i håret för sjutton!!!

/g

Anonym sa...

Lyllo. Gravid i 14:e veckan och det är ju 100 år kvar, förutsatt att allt går vägen dessutom. Ni är hemskt fina.

Anonym sa...

jag är så glad för att denna bloggen finns, hur dåligt humör man än kan vara på vissa dagar, så kommer man in på din blogg och ser den underbart söta ungen och dina finurliga funderingar, då inser man att det finns godhet här i världen . så, tack för det!

Anonym sa...

Vilken fin tröja du har !

Elca sa...

Ja, håret! Jättefint!

Kaospatrullen sa...

Japp, jag håller med Elin: skitsnygg var den.

Anonym sa...

Som ni matchar!

Anonym sa...

Herregud! Kan man funka bättre i en ny håfärg eller?

Anonym sa...

Vad fin du är i håret, du ser ut som en kvinnlig Daniel Öhrn!

Anonym sa...

"Vad fin du är i håret, du ser ut som en kvinnlig Daniel Öhrn!"

åh fy fan, en diss förklädd till komplimang.

salta katten sa...

Har precis och av någon slags slump hittat till din blogg och jag vill bara säga att jag gillar den.

josefin sa...

Ni är duktigt söta båda två.

Cissibitar sa...

Sjukt snygga babes!

Anonym sa...

Hej Hej!
Jag känner inte dej men råkade slinka in på din blogg och se din dotter. det är nog det sötaste jag någonsin sett, ett sånt underbart hår. jag vill oxå ha en dotter med så rött hår.
Super söt!