söndag 10 juni 2007

in the summer summer time (summer time)

det är för varmt för att skriva. men jag kan tala om att det var skitkul på trädgården, jag spelade transvision vamp med min tonårshjältinna wendy james på sång. jag har hängt en massa på lasse i parken och nytorget. vi var på min lillebrors student hemma i sala och i bilen dit så fick vi ha med oss två skivor var, jag valde pixies och stereo total, och precis som vanligt när jag lyssnar på "doolittle" så blir jag övertygad om att det faktiskt ÄR världens bästa skiva. igår var jag och hanna med på en hemlig militärisk övning. mer får jag inte säga om det. och adrian hade trettioårsfest på clarion och det var fint. adrian har köpt en svinsnygg comme-skjorta på myrornas för fyrtio spänn. den hade suttit som en smäck på mej. jävla myrorna, jag har aldrig hittat ett plagg där. vi är inne på säsong två av six feet under, det är sjukt bra. och bättre lär det bli. nu ska vi till världens bästa café som jag inte tänker säga vad det heter för det är MITT bara mitt och jag älskar att det alltid finns bord kvar när man droppar förbi. och igår så åkte vi samma buss som amanda renberg. grymt snygg på omslaget till nya café.

2 kommentarer:

Anonym sa...

OOO så kul med en färgglad och rolig, rivig och skön blogg!
Jag har letat, merci!
Om du inte tittat in hos mig-så välkommen poppis!
Jag var nästan popstjärnaen gång i tiden...
www.foraldrarochbarn.se/blogg
MVH
ANNE HAAVISTO

Anonym sa...

Slänger in en kommentar med samma syfte som ovanstående: att berömma din blogg! Kuleliskojjig är den! Jag halkade in på den nyss och den har förgyllt denna bakfylledag.

Ävenledes jag har en blogg:
randigtochprickigt.blogg.se
Men den är inte lika kul som din.

/Frida