lördag 2 juni 2007

jag är en sextioårig kvinna

idag hängde vi på nytorget. svinmycket folk, supervarm sol. jag satt med hanna i knäet och lade mej ner på rygg med henne över mej. hennes små adidas drog med sej klänningen upp mot magen. martin benninge satt med mitt skrev i vidvinkel.
- nä men oj, här ligger jag och visar hela härligheten.
hur fan kunde jag få ur mej nåt så obehagligt. dog. inte av grejen i sej, det är ju en baggis, inte ens värt att nämna, om det inte vore för de där två orden. hela härligheten. kände mej som en film av colin nutley. eeew.

3 kommentarer:

Anonym sa...

AHAHAHAHAAHAHAH!
colin nutley..superfin unge dock.

Anonym sa...

nej det skulle bli en Kaj Pollack-film ju...
"Hela härligheten- en film om kärlek, längtan och begär"
/Jenny

Anonym sa...

jag ÄLSKAR det uttrycket, det är så roligt att jag skrattar bara jag tänker på det. gäller bara att embrace:a det och älska det för vad det är och inte försöka göra det till något annat, bättre.

hela härligheten, det hör man ju hur roligt det låter. alliteration är det också!