måndag 11 juni 2007

the heat is on.

jag önskar jag kunde säga att jag gillade värmen. i don´t. det är vidrigt. och mot min vilja har jag fått en rödrosa ton i min fejja. jag vill verkligen inte vara i solen, jag vill vara blek som en engelsk ros den här sommaren. det är redan kört. alltså, jag blir inte brun. det har aldrig hänt, jag får bara en osmaklig grisfärgad ton med lite fräknar på. jag blir så jävla sur i värmen och solen. och om ändå svetten som rinner kunde föra med sej lite fetma. men nej då. så klart inte. för i värmen ska man äta glass. och den enda dryck som finns på sevvan är tio olika varianter på flytande socker. och medhavt kranvatten känns ju bara för deppigt. jag HATAR värmen. och ungen hatar det också. hennes kropp blir som ett element mot min och jag har varit överhettad i en vecka nu. enough is enough. nu får det fan vara nog.

fast det får inte regna i hultsfred. då bryter jag ihop. jag är sååååå klar med festivalgeggamoja.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag kan inte hålla med dig mer, det är vidrigt med värme. alla andra bara älskar det och sitter gärna i solen och lapar medans jag sitter under ett träd. sommaren är bäst efter klockan sex på kvällen!