fredag 8 juni 2007

kriget med mej själv (och mitt cd-case)

jag har gjort en deal med mej själv angående kvällens spelning. jag ska tvinga mej själv att spela en låt från varje blandskiva jag har i mitt case. det ska bli spännande och jag tror det kommer bli svårt som fan. särskilt eftersom så många av mina skivor heter saker som "mest skit", "patetisk skit" och "åttiotalscrap". fast så slog det mej nyss, att den enda som vet om att jag gör den här dealen med mej själv är ju jag. så de som är där kommer inte att fatta att jag MÅSTE spela antingen modern talking eller jennifer rush. det är ju lite pinigt. men skitsamma. jag tror det blir kul.

4 kommentarer:

odenplan.nu sa...

Var ska du spela ikväll? Blir det någe Moz?


Ja...ska bli kul...hoppas jag. Men gubbrockmorsan(som skulle dö om hon hörde mig säga det) är inte så kul just nu...men det där är väl normalt.

popmorsa. sa...

jag spelar mellan sju och tio på trädgården. after work-feeling. love it.

och nää. så jävla kul är man inte, man är grinig och trött och känner sej ful. så ös pepp på'na. ska ungen heta stephen patrick?

odenplan.nu sa...

...hade ju kunnat passa. vet ju inte vad det blir för sort än, men det blir nog något hedeligt svennigt...som typ hanna... eller stefan patrik kanske. det skulle passa min DN-svenska ådra...

vill öla i trädgård. och ska peppa mozmamman.

popmorsa. sa...

gört!