måndag 25 juni 2007

hanna och... peter hedlund!

6 kommentarer:

Anonym sa...

åååk inte karuseller! Dom går sönder stup i kvarten! get away!

Redaktör Slätt sa...

Åh, the scam är avslöjad! För inte fasiken har du väl just idag tagit med dig hanna till Las Vegas för att bli plåtad med Peter?

Jag som börjat få lite ångest över hur mycket och om sig och kring dig du är överallt varje dag för att få ny bild med barn och valfri person. Det tog mig superlänge innan jag nu fattade att du tar många på en gång eller är detta bara den felande länken?

cheers

Elevator Lady sa...

Jag har länkat till dig oookäääj??

popmorsa. sa...

slättis: haha du är galen! nog för att jag är om mej och kring mej, men inte en om dan. se det som skockar om tre var tredje ungefär. och du är fortfarande kvar!

popmorsa. sa...

randigt: det går alldeles utmärkt så klart.

Redaktör Slätt sa...

jag vet. jag är tragisk. nejrå! Finfint. Det är allt, minus shorts som du påpeka. Fy fan.