onsdag 27 juni 2007

hanna och... annie hellström!

12 kommentarer:

Schmarro sa...

men åh. det är jobbigt med sådär snygga människor. som en saga ser det ut. eller en tidning. avunden rister i mig.

Anonym sa...

Håller med, gör ungen fulare!

popmorsa. sa...

annie messade mej häromdan och ba VAR ÄÄÄÄÄÄR JAG? jag ba you make all the others look bad, du måste vänta lite. snygg som en timotej-brutta asså.

Anonym sa...

shit, vilken snygg brud!!!

(sot baby oxa)

hon och mitt favvo onani objekt borde hooka upp.

snubben med snygg mittbena lite langre ner

Schmarro sa...

men hjälp. vem har (sär)skrivit det där ovanför? berätta nu. jag hittar ingen jävla mittbena.

Anonym sa...

Vem är hon? Aldrig sett.

popmorsa. sa...

det är min och carros gamla chefa på nöjesguiden som nu blivit stjärnreporter på expressen.

Anonym sa...

det ljuvaste jeg någonsinn sätt tror jag... både hanna och tjejen...

Anonym sa...

I Expressens mailsystem Firstclass finns en annan bild på Annie... Inte lika perfekt snygg... Hihi :)

Lovisa K sa...

Oj! Gud vad pinigt skrivet.

Anonym sa...

for i helvete! inte sarskrev jag?!

same same, skrev fel dock. han hade visst sidbena och heter fredrik nilsson

note to self: skaffa ett liv och sluta dregla efter killar pa natet.

bruden var dock gottigt snyyyyyygg

Anonym sa...

Ha ha ha den med inblick i Expressens mailsystem har stenkoll, Tony Ohlsson såg bättre ut när de haffade honom i höstallet. Och Emelie och Carolina skärp er för fan! Timotej är svintrist, för två dagar stod jag på Debaser och önskade att jag bara hade lite av Carolinas svarta lugg att titta upp under.