söndag 3 juni 2007

om i fredags

det var så himla konstigt i fredags när jag spelade på trädgården. medelåldern var så mycket lägre än, låt oss säga, riche, så när jag spelade låtar som jag och mina vänner brukar kasta oss över djn och kyssa han/henne när vi hör, de gjorde ingen impact what so ever där. dinosaur jr? inget. bob hund? zipp. stereo total? nada. postal service? not so much. de gillade slagsmålsklubben, men när jag spelade nytt med of montreal, arcade fire och the shins så passade folk på att gå på toa typ. fast sen så var jag ju iofs tvungen att dra precis när folk började bli packade och dansbenägna, för min unge började gnälla där hemma. men allt som allt var det kul. trädgården kommer bli dundersuccé den här sommaren.

2 kommentarer:

Panikångestmannen sa...

jag var där igår...och det är så nice när trädgården öppnar, det är som att det är då det blivit sommar på allvar!!!

Anonym sa...

Vad har Trädgården för åldersgräns egentligen?