tisdag 26 juni 2007

with your feet on the air and your head on the ground

av en slump så råkade jag befinna mej på götgatan igår. det var rea på weekday, helt bananas. halva priset på rubbet. annsofie back, minimarket, burfitt, rubbet! så jävlans fresh att ha en rea och ba "äsch vi skiter i tramsiga 20 och 30 procent i år, tycker ni inte? och ba HALF!". och inte så mycket folk var det heller. eftersom jag fortfarande är gravvotjockis, så gick många grejer bort, men jag hade ändå tio plagg med mej in i omklädningsrummet, det fanns så himla mycket kap. men jag och min kille är rätt så fattiga den här sommaren, så vi hade varsin maxgräns på tusen spänn. det blev följdaktligen endast en MC-jacka i collegetyg och en svart weird bralla från weekdays egna och en helt fantastisk guldtopp från diana. se bilden, typ samma. i love dianas grejer, man blir så snygg och dramatisk i dem. och så gillar jag diana själv hemskt mycket. alltid när jag ser hennes plagg så tänker jag på när vi var hemma hos min killes kompis CF på lilla essingen och åt pizza. han hade gjort den själv och vi gäster kom väl runt nio eller så, skithungriga. efter midnatt! tre timmar senare, då hade hans tomatsås puttrat färdigt. alla vet ju att en tomatsås tjänar på att hänga runt ett tag innan den serveras, men jeez. blev iofs en sjukt god pizza. så här snygg var hon när jag sprang in i henne och alexandra på spymlan premiären i maj. jag på väg hem, de på väg ut. så jävla jag 2007.

1 kommentar:

Anonym sa...

diana är ju så oförskämt söt.