tisdag 26 juni 2007

lemonhead

fan jag är stressad. måste byta mc-tröjan jag köpte på rean igår till en större storlek. om man ber snällt så kanske man får. och så ska min lägenhet inspekteras idag, och nytt kontrakt ska skrivas till den nya hyresgästen och skrivas på. och så ska jag hitta en flyttfirma. och så måste jag hitta en bild till modette. och jag fick bara en tredjedel av min föräldrapeng så jag är urpank och de nya blanketterna som skulle komma idag kom aldrig. jag ska dra till sala idag, måste kolla upp tåg som inte är rushhour. jag ska till borlänge på festival. det är ett jävla meck att packa med alla barnprylar. min pappa gifter sej på lördag. present måste fixas. och vad ska jag ha på mej? detta måste alltså lösas innan jag drar till sala. vi kommer hem söndagkväll. på tisdag ska vi FLYTTA. och städa. därav flyttfirman. sen så drar min kille till roskilde två dagar senare och JAG HAR INGA PENGAR. gud. jag tror jag just fick halsbränna och min unge vägrar vakna fast vi har skitmycket att göra.

9 kommentarer:

hanna sa...

mex.se är din vän. Flyttar hela vårt bohag idag.

Anonym sa...

Åh, ska ni till Peace & Love, vad roligt!
Jag blev bokad igår till backstagebaren på torsdag, men jag drar nog hem redan på fredan tror jag. Men då ses vi lite där dårå!

Anonym sa...

fan vad du är mäktig, emelie.

mix har telnr 08-668 33 00 och kostar 625 kr/tim för lastbil inkl två flyttgubbar. vet inte om det är dyrt eller billigt men en lastbil åkte förbi mig på lunchen idag och det såg ut som ett gäng pålitliga typer, snygg och stor lastbil. jag är flytthjälp på tisdag om du vill, samt barnis 24/24 i borlänge. ta krokodilklänningen eller guldet på bröllopet.
det här blir bra, heja heja.

Anonym sa...

Andas kvinna, andas!

Anonym sa...

meh! fyll i fp-blanketterna på nätet, lätt som plätt!

Anonym sa...

VIPete och hans gäng är överlägsna flyttgubbar annars ju. De känner du dessutom. Jag har nr om du vill ha!

Vi syns i Dalarna!

/g

Anonym sa...

Alltså, det är väl försent med det här tipset, men en flyttfirma som funkade fint för mig var Länkarna. De har det som kombinerad inkomstkälla och verksamhet i sitt rehabprogram eller vad det kan kallas. Funkade fint för mig. Mycket billigare än en vanlig firma och precis lika bra. Finns söder om söder nånstans.

Anonym sa...

Länkarna finns i hägersten. Billiga och bra.

hanna sa...

Glöm allt jag sagt. Mex suger. De kom 3,5 timme försent, då hade min snubbe och hans farsa redan tagit ut allt ur lyan. Så själva flyttandet tog 2 timmar. Ändå skulle de ha betalt för 3. Sug-Mex.