torsdag 28 juni 2007

hepp! nu drar vi till peace and love.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Empan: Jag sitter nyvaken på hotell i samma stad som du nu, men vi har ju så sjukt olika tider du o jag att vi knappast lär ses här. Haha. Sa till Ruben o Adrian o Carro inatt att det vore en klockren lösning att du o jag delar på en hotellsäng på framtida festivaler. Jag kommer hem lagom till att du vaknat o du går o lägger dig när jag just dragit ut på galej igen. :)

/g

Schmarro sa...

sa du? det minns inte jag.

Anonym sa...

Jag minns!

Anonym sa...

Hallå, kom hem nu! Jag har inläggs-abstinens!

Anonym sa...

Du som är så poppig- jag är ute efter popp-och rockfolk (till reportage i Föräldrar o barn), kända sådana,med bebisar o småbarn.
Har du några bra tips?
mvh
Anne

Anonym sa...

jag blir tokig! försöker komma på en brittisk serie som gick på svt för flera år sedan, jag tror du har nämnt den i bloggen men nu hittar jag inte namnet! handlar om ett gäng people som bor ihop dricker vin röker gräs och en kvinna med indiskt påbrå jobbar som advokat och vänstrar med chefen och hennes pojkvän är typ slacker och startar något deli eller nåt....snäll säg att du kommer ihåg.

obs! vi känner ej varandra!

Karolina sa...

anonym: this life

Lovisa K sa...

Familjen håller på att flytta för tillfället. Internet är nedpackat i en skåpbil från Statoil.

Nytt inlägg kommer inom kort.

/kompisen

Schmarro sa...

kom kom kom tillbaka till mig. jag fick en unge inatt han var grön i fejjan och inte alls lika underbar som hanna. rätt tråkig faktiskt. pinsam på något sätt. hade inget namn och kräktes vitt osv. fy fan. kom tillbaka. kom tillbaka. puss.

/en annan kompis

Anonym sa...

Kom tillbaka, saknar dig!!!!!!!