onsdag 27 juni 2007

yippie kay-ay motherfucker

jag såg just en trailer för kommande filmen "transformers" på teve. jag är fullkomligen övertygad om att jag kommer att älska den. den verkar så COOL. jag älskar sånt därnt. en bil som blir en robot! när jag var på bio (!) häromdagen, "oceans thirteen" som var gentlemannahärlig och matinéig, så var det en skitstor merchandisedrive på den och SF var möblerat med transformers och sånt. jag tindrade som ett barn i en leksaksaffär. den och nya "die hard", jag räknar dagarna tills jag får se dem.

5 kommentarer:

Schmarro sa...

och kom ihåg vem som mer än gärna passar hanna igen när ni ska på bio. älskade det sist. jag är kär i den ungen. och min lägenhet. hanna och läggan, that's all i need. imorrn ses vi. jippi. puss.

Yo-Nas sa...

jag ska se den måndag 21.00 på filmstaden söder. gå där du med vetja. längesen vi sågs! jag har peppat i ett år typ.

popmorsa. sa...

yonas och carro: jag skulle älska att alå samman era förslag på måndagkväll, men då står jag upp i knäna med flyttlådor. tisdag bor vi i ny lya, wohoo! så markbäck, int ett ord på kids om hur den slutar eller så! fast det vet man ju. men ändå!

Yo-Nas sa...

jag tror robotarna vinner! antingen de onda eller goda!
men emelie, hursom måste vi ses snart. typ när du är klar med flytten etc?

Anonym sa...

Jaaaa robotarna!!!
Längtar. Pressvisning idag, men hinner inte gå. Bygga garderober. Mmmmm.