söndag 2 maj 2010

... and justice for all.

Var ju på Fondueboden i går, en hel restaurang dedikerad till fenomenet kallat fondue. Fram tills igår hade jag aldrig ätit detta och jag hade på ricko levt ett helt liv där jag tänkt att fondue var Guds gåva till Emelie, det måste vara det godaste någonsin. Massa sauce, massa fett, massa kött och ost. Det visade sig mest vara massa meck. Konstaterade för mej själv att den där naggande känslan jag ändå närt i maggropen så länge hade rätt. Det ÄR taco som är världens godaste käk. Älskar texmex. En gång åt jag hundra tacos på ett bräde. Typ.

Men det var ju härligt så klart, och vilket MAXAT GÄNG vi var som slutit upp för att fira Linas föllsis och RÄTTVISEFÖRMEDLINGENS VINST! Dubbel-hurra för världen och Lina Thomsgård! Och er, för att ni röstat. Nu är det upp till juryn. Och det var ju lite schnopet, jag trodde de där hundra tusena var i hennes ficka efter klockan nio i går men så var ju inte fallet. Vilket inte lade någon som helst form av blöt filt över firandet, men ändå. Kom igen nu juryn!

Inga kommentarer: