onsdag 18 april 2007

ahmen fittbög

jag känner mej sjuk. och jag som fyller år imorrn.

7 kommentarer:

Anonym sa...

MEN HUR KAN DU ANVÄNDA ETT ORD SOM FITTBÖG? HUR KAN DU FÖRTRYCKA DITT EGET VACKRA KÖNSORGAN PÅ DETTA SÄTT? OCH VAD HAR DU EMOT HOMOSEXUELLA EGENTLIGEN?
























(skojar bara. Grattis i förskott, babe!)

popmorsa. sa...

haha spot on! en gång så blev jag faktiskt ombedd att inte säga "fitta" i negativ bemärkelse för kvinnans kön var något "fint". herreguuuuud.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!

Margret sa...

grattis!!!!!!!!!! puss

Anna sa...

Grattis! Ha en bra dag och säg till mig om du ser några fittbögar, jag har hört att dom löper så här års.

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen Martha Plimpton, nej popmorsan!
Må alla sjuka baselusker vara långt borta från dig!

Emma sa...

GRATTIS!