söndag 29 april 2007

guilty pleasures

jag blev kontaktad av ett fint musik fanzine och de ville jag skulle svara på fyra frågor om mina guilty pleasures. jag har inga. jag är tvärtom, jag kastar gärna mina pinsamma grupper och favoritlåtar i ansiktet på folk. koketterar över dem. vilket är nästan lika fånigt som att skämmas över dem. enda gången det är jobbigt är när man är snorpackad och spelar skivor. därför har jag lärt mej att lämna pearl jam och "die mauer" hemma. min bästa piniga låt är kelly clarksons "since you been gone". på ricko, den är så sjukt jävla bra. goosebumps! och så gillar jag en till låt med henne också. så himla o-coolt att gilla en idol-vinnare. men jag gör't ändå. men nu ska jag sluta raljera över mitt öppensinnade jag. det kan ju uppfattas som kokett.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du har säkert inte missat den men om du har gjort det.. spana in dexter. mycket bra serie och endast 12 avsnitt!

popmorsa. sa...

sett hela! men tack för tipset, jag är alltid peppad på ny teve. mycket bra serie, "dexter" alltså. såg först tre fyra avsnitt och tyckte det var crap. lade ner. sen så såg jag avsnitt nummer sju av nån anledning och då hade det plötsligt blivit svinbra. så mitt tips till de som inte sett serien: ge inte upp. det blir bra runt avsnitt sju.