söndag 22 april 2007

inte smartare, bara äldre

igår, efter att lina och carro tagit sin förfest vidare, så var jag helt left to my own devices för min kille spelade skivor på street och hanna sov. jag roade mej med att testkolla en ny teveserie som heter "kyle xy", den var okej men förmodligen retlig i längden. kollade de två senaste avsnitten av "lost" och TAMEJFAN om det inte var lite spännande igen. jävla serie. den tar ju aldrig slut och precis när jag tänkte att fuck it, jag skiter i om de blir kvar på den där rundeln så smackade de på med en spännande twist. sista timman innan sömnen läste jag min egen gamla skunkdagbok. märklig känsla. det är jag men ändå inte. när jag läser känner jag smaken i munnen, den jag hade då, och jag känner olusten längs ryggraden och jag känner samma skratt bubbla under tungan och kittla mej i näsan. jag är inte ett dugg smartare nu, inser jag. bara i så mycket bättre händer.

Inga kommentarer: