måndag 23 april 2007

svarskommentar till ida apropå föregående inlägget

hånglet hände där på riche. jag tjatade på lovisa att komma dit och att hon skulle ta med sej min kille som ännu inte blivit min. nu i efterhand så har jag fått veta att han hade en dejt där på riche. men jag hann före. vicken slampa asså. jag vet inte varför jag lät så förtegen om vad som hände i min skunkdagbok, jag tror att jag alltid var rätt vag i mina formuleringar när det gällde ligga och sånt eftersom det mesta handlade om mitt ex och jag kände mej som en sån loser som var så fast i någon som inte egentligen ville ha mej. och sen så slutade jag skriva skunk någon månad eller två efter att jag och min kille blivit ihop. då hade jag inte längre nåt behov av att skriva av mej all frustration och ångest och formulera de fulaste tankarna i ett forum. jag mådde bra helt enkelt och det är så tråkigt att skriva när man mår bra. men allafall, lovisa kom med killen, jag var full och stod utanför och rökte, han lyfter upp mej bakifrån och kramar mej och mina fötter sprattlar i höjd med hans knän och vi går in på riche och nån kvart senare har jag hånglat upp honom mot ett bord. jag minns det som ett bra hångel. han säger att "det blev bättre efter ett tag". meh!

Inga kommentarer: