torsdag 19 april 2007

de sju ölen

jag funderar på att gå ut på lördag. alltså, GÅ UT. som i att bli full. karin gjorde det i lördags och hade haft jättekul. jag vill också. jag. vill. också. och på lördag är det sex-festen, den där svartfesten och big bird på ace. vi får se. men jag är pepp som fan. min kille sa att "ja men en öl eller två kan du ju dricka". nej nej nej. jag vill dricka sju öl. det är ju det som är poängen, jag måste få vara dålig, jag känner mej som ett paket musli, så jävla duktig har jag varit i elva månader, jag måste få vara dräggig och onyttig, annars kommer jag ligga på rygg och skrika att jag vill knarka inom några dagar. åh. jag tror jag ska. alltså inte knarka. men dricka sju öl.

6 kommentarer:

Schmarro sa...

på lördag klockan fyra smäller det. tanka mjölken innan.

Anonym sa...

min entusiasm vet inga gränser. ska till och med ägna mig åt att vara hemma och vila i afton, enkom för detta stora, fantastiska.

Anonym sa...

berätta supergärna hur det gick sen. jag har också en bebis och kan inte vara ifrån henne alls OCH JAG VILL OCKSÅ UT. tar hanna tillägg? tar hon flaska? pumpar du ur? om du blir tokpackad kan ni ju inte sova i samma säng, hur många timmar tänkte du kunna vara ifrån henne? hur länge kan du gå utan att få mjökstockning?
ursäkta så många frågor men jag vill gärna veta hur some people make it work eller inte!

Schmarro sa...

vaddå kan inte sova i samma säng? varför skulle man inte kunna det menar fru ovanför?

Anonym sa...

fulla sover tyngre och har mindre koll på sin kropp och kan därför göra illa eller lägga sig helt elelr delvis på en baby i sängen.

popmorsa. sa...

johannnnnna: planen gick åt helvete! se kommande inlägg.