onsdag 18 april 2007

hobbies

min kille hade ett band en gång. det hette tropicana. de hade låtar som hette saker som "banana happy", "cadillac butter" och "coconut you". det tycker jag är roligt att tänka på. jag hoppas att min unge ska ha ett band som gör låtar som heter saker som "banana coconut love". men mest av allt önskar jag att min unge ska gilla hästar. jag ska fan tvinga'na att gilla hästar. så kunde vi åka på ridläger ihop. gud, vilken pina för en tonåring. ridläger MED MORSAN. men hästar är bra. bygger upp kroppen att mocka skit hela dagarna. plus att om man är ledsen så är det hemskt tröstande att krypa upp i en spilta och bli buffad och puffad på av en stor slemmig och varm hästmule.

1 kommentar:

Lindsy sa...

Håller med. Horses 4-ever som man kluddrade i skolböckerna var fan äkta kärlek. Kom osökt och tänka på en suspekt refräng med Malin Baryard och Spånka NKPG - I love horse...(do you want to ride?)

Förresten är det asgulligt att Hanna ser så jävla förbannad ut i "Hanna och..-projektet".