fredag 13 april 2007

lapptorka

alltså jag har suttit och stirrat på skärmen i kanske tio minuter, det är tio minuter kvar av min internet-tid. här uppe på fjällen kan bara en person inom en radie av sjutton mil interneta i taget. så gulligt medeltida. och så ville jag skriva nåt så där piggt och kul, bjuda på mej själv och ett gapskratt, men jag sitter i värsta stressknipan, var ska jag börja. allt är vitt här. jättejättevitt. det finns nåt som heter flatsikt som gör att man inte ser djup i det vita. spejsigt. jag har gått upp två kilo. jag har upptäckt och älskar brittiska tidningen heat, har (förutom hos perez) aldrig frossat så mycket i elakt skvaller. största rubriken på omslaget var "LOOK! skinny celebs have tummies too!!" och så var det bilder på smala kändisar där magen syntes. ibland är det allt jag behöver. och så stod det en massa om den här fullkomligt ointressanta bruden coleen som ska gifta sej med rooney. nu är tiden ute. slut.

Inga kommentarer: