torsdag 5 april 2007

sick and tired

varenda jävel har varit sjuk senaste månaden och på BB pratade de vuxna om nån sjuka som hette RS vilket lät som om det vore ebola för människor under sex månader. jag har hittills felfritt passerat denna sjukdomens tid. observera, hittills. nu har det flyttat in en smittohärd i min hals, om jag är tyst och sitter still så känner jag hur det rör sej där inne, det känns som slutscenen i alien tre (fyra?) när alien föder en människo-alien. det gör ont. förbannat ont. och mitt huvud är gegga och jag ber redan nu om ursäkt för krönikan jag måste skriva det närmsta dygnet. förlåt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jorå - stämmer att RS-viruset inte är kul för de små.
Var inte rädd att ställa frågor till dina sjukhusvänner (barnakuten-freja, med.kandis-lovisa), kära du. Alla frågor är lika värda, eller hur var det dom sa på Bullen/Ungdomsmottagningen?
Puss.

M sa...

Krya på dig! Jag är också sjuk! :(

Anonym sa...

alien 4 är det.

Anonym sa...

tell me about it...

Pat Pritchard sa...

Neee, men sluta va sjuk nu det blir ju skittråkigt!

Anonym sa...

Ville bara säga att din krönika i Modette var riktigt bra, rolig läsning!

Anonym sa...

skriv mera!