måndag 14 september 2009

Good morning, wine lovers!

Men jag skrattar IHJÄL mej! Jag väljer att inte tro på hans egna förklaring (felmedicinering), inte heller vill jag tro att han har alkoholproblem (för deppigt), nej, jag tänker mej att han har varit på en redig rackarns brakfest natten innan och helt enkelt begav sej direkt till jobbet på morgonkröken. Han bygger torn med baginboxarna! "AAAH, det är ba å köpaa-aah...". "Vilket är det bästa rosé-vinet? Jaaa! Det är det här! *swwoooshh*". Jag dör.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hehehe ja den där är riktigt skön, undrar om det är därför han gör fler och fler inspelade inslag i morgonsoffan, och färre liveshows?

Karinapan sa...

"It's boxtime!"

Anonym sa...

jag tycker inte han verkar full, bara jävligt uttråkad. kul att tipsa om lådviner om man är vinkännare...

(det enda som får mig att tänka på fylla är hickan...?)

Pf sa...

Jag tror jag dör litet jag med, roligast på länge
Skammen !

Kajsa sa...

Jag älskar honom så mycket i det här inslaget!