tisdag 29 september 2009

Kalle - I love you

Jag ligger lite efter i Idol och nu såg jag nyss vilka som gick vidare till slutfinalerna. Ett rätt roligt gäng, förra året var det rätt trista personligheter tyckte jag, nu känns det mer brokigt ochh ärligt. MEN! Vad jag inte vet nu, är om det är Piotr eller Kalle som vinner folkets röst, det vet jag om en kvart. Jag gillar Piotr, supergulli, men alltså KALLE. Så jävla jävla bra. Och blyg och värsta lofi-snubben, älskar honom. Och ba "jag ville så gärna vara med i Småstjärnorna när jag var liten men jag var så blyg så jag vågade inte berätta det för nån...". Ååååh. Kom igen nu, Sverige för i helvete.



PS. Sur också att inte den hära Joy gick vidare. Snygg pipa. Tjejfavorit: Tove. Killfavorit: Kalle. Alternativt han unga killen som kan sjunga hårdrocksballader, han som sjöng Skid Row på första. Skid Row! *omg*

4 kommentarer:

Freja sa...

jag hejar på lilla skid row-killen, heter kanske Erik? tjejfavvo Erika, heter hon tror jag. blond från dorotea. bra tjej. bra kille.

trött.

Anonym sa...

Skid Row – Bra skit
Hejar på han lill-Erik.

Anonym sa...

men jag börjar ju typ lipa..

Anonym sa...

ja me ju!