onsdag 23 september 2009

I could di-i-i-ie for you, but you wouldn't even care about it

Mmm, Ipren. Fast nu dog min datasladd, den vägrar tillföra el till min dator. Nu är det 67% kvar på batteriet. Jag orkar inte. Skrapan må vara nära, där finns den här SKITSLADDEN som jag köpt två ggr på tre månader (killen i kassan ba: mmm, har den riktiga gått sönder så funkar de här reserverna bara några månader) (WTF?), men jag mår faktiskt apa. Faaaaan. Var är min kille när jag behöver honom? *i Polen*

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du för dator, kan jag oxå köpa skitsladd till min dator (macbook intel med magnet sepeladdare)?

Krya på dej!!

Popmorsan sa...

hmm, jag har ju en pc, men alla fall, på kjell & company (som är som clas ohlson fast teknik) finns en universal-sladd med massa utbytbara munstycken. testa! jag tog med min lappis i en väska så jag kunde kolla om det funkade på plats första ggn. munstycken? *im reaching here*

Anonym sa...

Hahaha, hoppas det fonkar. Nån sa till mig att störda apple har patent på magnetsladden och den har tillverkninsgfel så alla måste ha den men alla pajar... Kostar 700 spänn ny. Damnit.

Unknown sa...

jahaaa, så du är en tjej som inte klarar ekonomin utan din kille=)

Anonym sa...

Lina: Eller så var det snarare så att Emelie har influensa och inte orkar gå och köpa sladden och ville ha hjälp med det och inte pga ekonomin...

sabulous sa...

Helt off topic, men maste bara saga. Ja har nyligen upptackt din blogg o har smugit runt har ett tag. Haller pa o jobbar mej igenom alla gamla inlagg... Fan va bra du e! O cool o allt sant, men ja tycker du skriver sa himla bra!
Ja, de var nog allt...

Krya pa dej!

sab x