onsdag 16 september 2009

Onaj

En av mina favoritskådespelerskor har drabbats av bröstcancer och blivit tvungen att hoppa av nya teveserien "Parenthood", som jag såg jättemycket fram emot. Alltså, inte onaj för just avhoppet, för sjukdomen så klart. Jävla otyg. Håll tummarna för Maura Tierney nu. Och alla andra i samma situation.

Jag gillade henne både i Cityakuten och Rescue me. Hon verkar så... varm och mänsklig. Och så har hon ett levande ansikte, med märken av livet. Hon ser ut att ha skrattat mycket.

3 kommentarer:

Anna sa...

Nej! Är det sant?

Håller med på alla punkter om ansikte och märken. Älskar henne.

Sanna sa...

Jag tyckte alltid om henne när jag såg henne i cityakuten. Tänkte ungefär samma som du.

Men sen råkade jag se ett sånt där kändispokerprogram på TV, där de fick skänka sin vinst till valfri välgörenhet. Och Maura valde nn stiftelse för avhållsamhet från sex innan giftermål eller något liknande. Lite av min känsla för henne försvann då.

Sedan önskar jag givetvis ingen cancer. Att hon inte har samma åsikter som mig kvittar helt i den frågan.

Rebecca sa...

åh abby!