fredag 1 januari 2010

The day after tomorrow


Jag tänkte inte så värst mycket på att Carro hade spenderat natten innan nyår med en hink. Kanske jag skulle ha gjort. Men hon sa att det var matförgiftning av nåt slag. Man ba OKEJ. Här ovan ser ni resultatet. Ett otränat öga skulle kanske tippa att OMG vad den där tjejen var bananas packad igår. Men se det var jag fan inte. Vaknade klockan sex i morse av panikrus till toan och ca 15.30 i dag kräktes jag min sista galla. Tack älskade Carro. That´s what friends are for, vet du. Sharing.

Sista kräkan kanske berodde på Terminator Salvation som jag såg som i dvala i soffan, det är ännu oklart. Himla rutten rulle. Så himla smällig. Gjorde skitont i örona. Nu ska jag ta tag i Mad men eller Sons of anarchy. Två gottpåsar som bara väntar på min attention, har svårt att bestämma mej för vilken jag ska börja med. Först kanske jag borde få i mej nåt. Men den där kräftosten, som är det enda pålägget i hushållet just i dag, känns inte helt hundra asså. Kräkost.

1 kommentar:

Anonym sa...

Emelie. Man kan inget annat än att lida med dig när man ser den bilden. Ljupet i ögonen och den givna lilla rosliga rösten som likt en viskning bedjar "ta mig härifrån". Det enda som är bra med kräksjuka, är att det går över. Krya