söndag 24 januari 2010

Lyllig brunch hos Qne










8 kommentarer:

anna sa...

men gu vilket fint hem!

Freja sa...

Den där brunchdaten såg ju helt fantastisk ut.

Popmorsan sa...

det var så HIMLA fint. uragott käk plus, precis som anna säger, så himla härlig lya.

rutan sa...

mysiga bilder men kan inte hålla med om att lägenheten var just.. mysig. men ungkarlshem utan färg på väggarna.. eller är det någon modern inredningsdetalj jag missat?

Popmorsan sa...

njä, men lite poängen med qnes hem är att det är så mycket han, och jag tror att han skiter fullständigt i om inredningstidningarna tycker det är hett med betongvägg med vita A4:n på. det är han, det är roligt, det är spännande, det är detaljrikt och otippat och arty. inte indiska-massa kuddar-stearinljus-mysigt. men likväl mysigt.

Anonym sa...

Det ser för jävligt ut.

Hälsningar
Ernst

Popmorsan sa...

Hahahaha.

erica sa...

Hej på dig=) vad glad jag är att jag hittat hit. Är alltid lika kul att hitta andra inspirerande bloggar...jag skriver mycket om
mat, inredning, mode och livet som ung fru och tvåbarnsmamma, men det är ju minst lika kul (om inte roligare) att läsa det andra skriver!

Massa kramar
/Erica

ps: eftersom jag hittat hit känns det ju inte mer än rätt att ge dig möjligheten att se vem jag är, gillar själv inte anonyma kommentarer, hihi...ds

http://erica.myshowroom.se