söndag 18 april 2010

Du är en saga för god att vara sann

Oooh, ett litet fykkemail-bloggande i natt ser jag, med tillhörande lovebombing. Jag älskade verkligen igår, det var så förtvivlat härligt. Hängde med alla och ingen, så där som man gör när ingen av ens riktiga bästisar finns på plats någon längre stund. Fick öva mina sociala skills och jag tror jag dammade av dem rätt bra. Gick hem halv tre, när jag kände att mina ansiktsvener höll på att spricka, jag svettades så mycket att det hade kommit rök ur öronen om jag varit i en tecknad film. Men det var sweet. Oh so sweet.













4 kommentarer:

Klara sa...

åh Sverrir! han vill jag också hänga med!!

Unknown sa...

Rävmasken var lätt det roligaste på länge!

Grattis!

Schmarro sa...

När katten är borta dansar räven på bordet tydligen.

Schmarro sa...

När katten är borta dansar räven på bordet tydligen.