lördag 10 februari 2007

all by myseee-eelf (don't wanna be) all by myself

okej jag måste försvara min kille lite. det är en jätteviktig spelning. terry och teet är supersjuka så det är bara sverrir och niklas på plats där uppe i trondheim. (trondheim dessutom! det är ju som norges kiruna eller nåt. fan fan fan det betyder taskiga flygförbindelser om vattnet går.) hur som helst. hade jag sagt "nej du får inte" så hade han inte åkt. fast å andra sidan skulle jag ju aldrig säga så. oooh nej. här var det martyr-emelie som åkte fram. "ja men klart du ska åka om det är så du vill göra..", pillande fingrar och blicken i skyn och tankarna som mal om att "gosse lilla, gissa om jag har några innestående om du lämnar mej ensam och skiten hits the fan". och jag VET att inget är viktigare för min kille än vår unge, han skulle gråta blod om han missade en sekund. och fan vad ihåligt det låter, han borde ju vara här, inget snack om saken. en annan aspekt är att jag själv är livrädd för att flyga och nu självklart kollar aftonbladet.se varje sekund för att se om min kille ens överlever resan till norge. ensamstående morsa! buhu, jag får fantomvärkar bara jag tänker tanken. han borde verkligen vara här, men nu är han inte det och han är ändå världens bästa kille ba så ni vet och typ en av hundra föder på utsatt datum ändå så nu lämnar vi ämnet innan jag börjar gråta och koncentrerar oss på att det är eminems "8 mile" på teve i kväll.

3 kommentarer:

Emma sa...

Men herregud! JAG som inte ens KÄNNER dig blir helt nervös! Du måste knipa igen! Hårt! Med alla medel!

Anonym sa...

Ha i åtanke att även om vattnet skulle gå så finns det de som knatat runt i det stadiet i dagar, ja veckor - så det är inte försent förrän det är för sent!

Anonym sa...

första förlossningar brukar väl ta allt från några timmar till flera flera dygn så om han kommer hem imorgon så är du väl safe. men jag FATTAR inte hur DUM han är som åker, excuse me, ungefär som att vara "supersjuk" toppar att "kanske får mitt förstfödda barn"! de "supersjuka" får väl pallra sig dit om det är så SJUKT viktigt. INGENTING är viktigare än förlossningar.