onsdag 21 februari 2007

i am not afraid to keep on living, i am not afraid to walk this world alone

dagens låt: my chemical romance - famous last words. så jävla bra. sångaren påminner lite om billy corgan, dvs han är rätt ful och har en jobbig röst. vilket jag älskar så klart. jag har aldrig varit särskilt emo-frälst, konstigt nog. jag äger en get up kids-platta som jag tycker är rätt okej fortfarande, men det är nog alles. fast emo schmemo, allt jag lyssnat på är fan emo i benämningen att den vanligaste textraden i min skivsamling är "boo-hoo nobody loves me and the world is a dark dark unfriendly place".

2 kommentarer:

Schmarro sa...

fy FAN. snart kommer du säga att du älskar panic at the disco också.

Anonym sa...

hah, så jag var inte den enda som tyckte att det fanns en liknelse mellan billy corgan och sångaren i mcr.
/a