söndag 25 februari 2007

let the sunshine in

jag kollade på melodifestivalen igår. förutom att jag fick gåshud av en tonartshöjning i sanna nielsen-låten så var ju det hela så klart mediokert. fast jag skulle älska att höra hon dawn finer smacka på en cover på bonnie tylers "total eclipse of the heart", världens bästa powerballad. hon hade en rejäl pipa. och andreas johnson! jag blir ju så glad när jag ser han för han är så lik min kompis pelle tamleht som jag aldrig träffar fast han bara bor fyra kvarter bort, det är helt och hållet mitt fel. pelle är supersnygg och sjunger i poptårtan the sunshine. men allafall så känns det som att vi hängde igår och han sjöng en låt för mej. den hette "a little bit of love". hej pelle!

1 kommentar:

Eric Goesta Rosén sa...

Svenska och rätt mediokra Stickboy gjorde en inställsam men ändå jävligt snygg cover på Total eclipse för massa år sedan. Tål att laddas ner.