onsdag 7 februari 2007

uppåtnäsor gillar att få satsen i fejjan

i sthlm finns det en del hak som jag anser mej för fin för att hänga på. vissa ställen som jag aldrig vill sätta min fot på, för det är helt enkelt inte jag. jag stryker hela klientelet över en kam och sätter ner min fot och upprepar mantrat "jag kommer aldrig bli som ni (igen), jag kommer aldrig bli som ni (igen)". vilket är helt cepe så klart. jag är inte ett dugg hetare än de som faktiskt frekvent besöker bullwinkles och coffeehouse by george. i guess. särskilt inte i mitt nuvarande tillstånd. kanske var det just därför jag smet in för en dagens lunch på GRÖNE JÄGAREN. jag fick en falukorv med brosk i till mina rätt deppiga stuvade makaroner.

rubben är ett av många älskade citat från q. det är jätteroligt att tänka på när man pratar med en uppåtnäsa på krogen eller så.

Inga kommentarer: