måndag 9 november 2009

Kanske världens roligaste fest ever

I lördags hade ju finaste Fluffy kanske VÄRLDENS ROLIGASTE FÖDELSEDAGSFEST bara. Så himla lyckad tillställning. Framgångsreceptet stavas kärlek, sjuka mängder bag-in-box och Spotify. Det var så mycket älsk i luften att man kunde tappa det på flaska och spara till en regnig dag.




Vi hade lite förfest här hemma innan, själva fölsefesten hölls under Skanstullsbron ca en meter från min port, kvart över åtta var vi där och nio var alla rejält i gasen. "I gasen". Ingen idé att försöka dölja man passerat trettio här inte.

Lovisa pluggar till läkare och har ett helt eget OKÄNT kompisgäng i klassen, superexotiskt, och de hade tränat in en dansuppvisning, där de kopierat Kate Bushs dans i "Wuthering heights"-videon. Inte ett öga torrt, Fluffy satt på en stol och typ dog.


Och så var Maggan där, min superframgångskompis som är purung och svinbra chef på Nöjesguiden. *mental note: man är ej själv ung och liksom lovande längre*


Och Elsa, världens vackraste kvinna, som har JÄTTELITET huvve. PS. Det är trickfotat. Eller så har min kille världens största huvud.


Finaste Babsan blev så jävlans snygg på den här bilden. *sväljer min egen stolthet till hennes fördel här*


En rolig grej när man är full, är också skämten. De blir liksom extra roliga. Som sofforna som var utsläpade på gården för att rökarna skulle slippa stå på de utdansade benen: RÖYKSOFF. Va? Hur kul är inte det på en skala?


Älsklings-Mats hade också släpat dit sej själv, och ca halv två försökte vi ta det perfekta kortet. Det här är fem kort av kanske femton, och ja, det här var ändå de "bästa". Friskt vågat, hälften vunnet liksom. Och kom just ihåg att när jag var femton så tänkte, OCH SA, jag på fullt allvar med pannan i djupa veck och med allvarlig min att "det är synd man inte är en och sjuttitvå, för det måste man vara för att bli fotomodälle, suck, vad synd". Well, det krävs mer. *se nedan* *inget ont om dej Matsy*







Sen började den här morsan känna sej klar med smutseriet för den här gången, pallrade sej urlycklig över att ha så jävla underbara vänner hem, bredde sej en Polar-skiva och somnade med en tugga i kinden. *mysigt när man vaknar* *den som spar han har*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha du är fanimig KUNGEN av asteriskbloggning!
Älskart!
*sjukt impad*

etablera här sa...

Härmed önskar jag mig en dans i födelsedagspresent. Bra där.

Matsy sa...

Gillar särskilt sista bilden där mitt öga blir helt hängande eftersom jag pressar mig så hårt av dig och har ansikte som är gjort av skumgummi. HAHAHAHA. Håller för övrigt med, du är bäst i världen på asteriskbloggning.