fredag 27 november 2009

Fredag v 48

Mmmhm. Jag skulle ju gå ut i dag. Redan kl sex skulle jag vara på Primes mingel och dricka gratis med mina vänner och sen gå till Vassa Eggen och fortsätta temat med Pelle och Lina vid skivspelarna. Tre ringde de från dagis och ba HANNA ÄR DÅÅÅÅLIG. Hem. Min kille också risig. Jag och Hanna gick till Oliven och splittade en räk- och skinkpizza, hennes recept. Hem igen med en pizza under armen till min kille och med den stora tröttman två steg efter, ständigt närvarande och hotandes att kasta sej över mej. Den är fortfarande några centimeter bakom mej och nu är min plan att se Idols första del och under tiden göra mej vacker (hihi) och sen trä på mej klövskorna (som jag drömt om sedan Jonna köpte dem i somras) och sen beställa en taxi vid halv tio-klippet direkt till Vassa.

Arenarock är dagens tema för Idol. Ingen sjunger någon av mina nedanstående Cher-låtar. Kanske man ska vara glad för.

Inga kommentarer: