onsdag 25 november 2009

TEAM EDWARD


9 kommentarer:

joseifn sa...

dör snygghetsdöden.

Sandra sa...

döööör så snygg han är.

Sara sa...

Har inte sett New Moon, men helt klart Team Edward.

josephine sa...

dregel på hakan och lite på tröjan right about now.

Emma sa...

lite kräks i munnen just nu

Hanna sa...

Jag fattar inte ens hur man kan överväga team Jacob.

Anna sa...

Han är så snygg, vill ligga med honom en massa långa gånger. Och lika gammal som min lillebror, men det är väl okej, eller?

Anna sa...

Edward, eller snarare Robert Pattinsson, är sjukt het. Men eftersom han är ett riktigt asshole i New Moon kan jag inte annat än att joina Team Jacob.

Anonym sa...

det är han inte! ett asshole i new moon alltså. han är HET. l o v e u r o b (ok får lov att vara anonym nu när jag postar detta, skäms lite över mina sanna känslor)