lördag 16 oktober 2010

Spottieottiedopalicious


Måste skrapa ihop mej själv. Jag är i tusen bitar cirka. Jag har haft värsta fräscha dagen för övrigt. Gick upp typ tio, bagels på Bagel Street Café. Promenad till Fotografiska, där jag kollade deras Fashion-utställning, allt från Man Ray till Robert Nettarp, så snyggt så man dog. Rekommenderas. Sen mer promenad runt Slottet och så där, sen en öl på irländsk pub i Gamla stan, kändes som att vara turist i sin egen stad, himla fint. Nu hemma, helt paj och med noll planer inför kvällen. Så jag gör helt enkelt så här: duschar, sätter på smink och beger mej till Babylon där Lina och Pagreus sitter, och sen hoppas jag på det bästa. Kanske blir det Riche där Lisa Milberg och Per Nyström spelar musiken, kanske blir det tex mex-mys hemma hos Lina, man vet liksom inte.

Inga kommentarer: